FAQ - pytania i odpowiedzi o sztukaterii Decor system

Jak złożyć zamówienie ?

  • Zamówienie składa się dodając wybrany produkt do koszyka lub mailem.
  • Zamówienie realizujemy w formie przedpłaty na konto. W szczególnych przypadkach możliwa jest wysyłka towaru za pobraniem.
  • W przypadku przedpłaty na konto wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze.
  • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto.
  • Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia, towar wysyłamy jest w kartonach na palecie firmą kurierską DHL.
  • W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną.

Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?

  • Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy.

Gdzie można kupić wasze produkty?

  • Towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Prądocinie koło Gorzowa Wlkp. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich UPS i DHL.

 

W jaki sposób zabezpieczony jest towar w transporcie?

  • W Decor System przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie. Wszystkie elementy są poprzekładane warstwami styropianu a wolne miejsca w paczce wypełnione, aby towar się nie przemieszczał . Wysyłane  przez nas paczki są zawsze ubezpieczone. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 180,00 zł/brutto).

 

Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

  • Większość asortymentu mamy na stanach magazynowych i mogą być wysłane natychmiast po złożeniu zamówienia. Natomiast asortyment nie oznaczony jako "Dostępny"  wysyłamy w terminie 3-7 dni roboczych.

Jakie jest minimalne zamówienie?

  • Nie ma minimalnej ilości.

Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem ?

  • Możliwe jest złożenie zamówienia do kwoty 2000 zł na sztukaterię firmy Decor System,  wszystkie inne przesyłyki wysyłamy po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty.