Dbamy o to, by zakupy były w pełni bezpieczne
Dlatego masz możliwość zwrotu produktów nawet do 30 dni* od dnia otrzymania przesyłki.
Jak zwrócić produkty?
1. Napisz wiadomość na zgloszenia@decorsystem.pl lub skontaktuj się z nami pod numerem 880 761 544 /608 921 068.
2. W odpowiedzi otrzymasz adres, na który należy wysłać zwracany towar.
Jakie są dalsze kroki?
1. Sprawdzenie paczki - gdy przesyłka dotrze do odpowiedniego magazynu, sprawdzamy jej zgodność z przesłanym formularzem zwrotu. Pamiętaj, że możliwość zwrotu nie dotyczy produktów uszkodzonych oraz na indywidualne zamówienie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu.
2. Wystawienie korekty - nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu skorygowania rachunku lub faktury.
3. Zwrot środków - środki zwracane są tą samą drogą, którą zostało opłacone Twoje zamówienia.
W przypadku płatności:
- przy odbiorze lub przelewem tradycyjnym - środki zostaną zwrócone na konto podane w formularzu zwrotu,
- BLIK/PayU/PayPo/PayPal - środki zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.
* Zwrot do 30 dni dotyczy wybranych produktów. Informację o czasie zwrotu znajdziesz na stronie każdego produktu.
Masz dodatkowe pytania? Chętnie pomożemy!
paula@decorsystem.pl
kamila.k@decorsystem.pl
monika.wachowiak@decorsystem.pl
sara@decorsystem.pl